18 січня у Києві відбулося урочисте відкриття нового магазину мережі мультимаркетів «Аврора».
Захід став не просто черговою подією в ритейл-індустрії, а справжнім прикладом соціальної відповідальності та благодійності, об’єднавши бізнес, зірок, клієнтів і благодійний фонд заради спільної мети.
Premier FOOD Group з власним брендом «Mr.Grill», як компанія із чітко визначеною соціальною місією – допомагати українцям, із задоволенням приєдналася до цієї ініціативи.
«Благодійність – це невідʼємна частина нашої діяльності з першого дня існування компанії. Тому, отримавши запрошення долучитися до партнерства, ми одразу погодилися», – зазначили в Premier FOOD Group.
Особливістю відкриття стала благодійна акція, згідно якої вся виручка магазину «Аврора» за адресою м. Київ, вул. Костянтинівська 2-а за 18 січня буде передана до фонду «Повернись Живим» на підтримку проєкту «Дронопад». Ця ініціатива має за мету закупівлю дронів для українських захисників і захисниць, що є критично важливим для їхньої безпеки та ефективності виконання завдань.
В рамках акції кожен відвідувач, який зробив покупку або донат на суму від 100 гривень одним чеком, отримував гарантований подарунок – той самий хот-дог від бренду Mr.Grill. Це не лише додало приємного настрою гостям, а й стало своєрідною подякою за їх активну участь у підтримці заходу. Хот-доги від Mr.Grill, відомі своєю високою якістю та неймовірним смаком, стали справжнім хітом заходу, про що свідчила постійна черга з відвідувачів.
Цей день став яскравим прикладом того, як синергія українських брендів, зірок шоу-бізнесу, клієнтів і благодійних фондів можуть приносити реальні результати. Загалом виручка магазину у 18 січня склала 1 050 000 грн, потроївши суму якої, «Аврора» передасть у БФ «Повернись живим». Саме завдяки небайдужим людям і бізнесу вдалося зробити ще один крок до перемоги та підтримки наших героїв на передовій.